1. Ohlášení reklamace:
Zákazník může reklamaci ohlásit prostřednictvím e-mailu na adresu: reklamace@rozvojment.cz.
Telefonicky na čísle: +420 774 424 490
Osobně v naší provozovně po předchozí domluvě.
Maximální doba pro podání reklamace je 10 dnů od realizace objednávky.
2. Potřebné náležitosti:
- Vyplněný reklamační formulář, který je dostupný na webových stránkách www.rozvojment.cz na odkaze ZDE
- Kopie dokladu o koupi (faktura nebo účtenka).
- Detailní popis vady a okolnosti, za kterých se vada projevila.
3. Kontaktování zákazníka ohledně reklamace:
- Zákazník bude kontaktován e-mailem nebo telefonicky do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace.
- Informace o průběhu a výsledku reklamace budou zákazníkovi zaslány e-mailem.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Reklamační formulář
Tento formulář slouží k efektivnímu zpracování reklamace a k zajištění rychlé komunikace se zákazníkem. Prosíme o jeho pečlivé vyplnění a zaslání na uvedenou kontaktní adresu nebo e-mail.